Elke medewerker heeft zijn of haar eigen gebruikersnaam en wachtwoord.
In één oogopslag ziet de gebruiker welke lokalen op welke momenten nog vrij zijn. Als er op een kolom in de tabel wordt geklikt, dan wordt het lokaal direct gereserveerd. Met een tweede klik verwijdert u de reservering.
Is er op woensdagmiddag altijd een bespreking in het auditorium, of ICT-les in het computerlokaal? Bespaar dan tijd door in één keer een lokaal op veel momenten tegelijk te reserveren.
Met het gebruikersbeheer kunt u medewerkers in verschillende groepen indelen. Bepaalde docenten krijgen altijd voorrang, of kunnen reserveringen van anderen verwijderen. Sommige medewerkers mogen alleen reserveringen bekijken, niet wijzigen.
Dat maakt niet uit, want met het objectenbeheer kunt u op elk moment lokalen toevoegen en verwijderen. U kunt zelfs aangeven welke lesuren op welke dagen in een bepaald lokaal reserveerd kunnen worden, en door wie.
Los conflicten en onzekerheden op met de Geschiedenis functie. U ziet precies welke lokalen door wie en wanneer zijn gereserveerd.